Hola at me baby!

Idag var sista dagen på jobbet, både roligt och sorgligt ;s kommer nog inte sakna jobbet utan jag kommer nog sakna johanna och våra dumma saker hahaha 10 paus haha ;D aä-e, vi kommer träffas ändå så jag behöver inte oroa mig för det dära. Vem vet jag kanske blir cc höganäs nästa chef haha, det hade jag faktskt velat se..

Imorgon natt åker jag, gud vad jag längtar! Ska till Grekland 1 vecka. Ska åka till Karpthos, paradisets ö eller vad? :) ska dricka drinkar och sola mig neger. Låter ganska perfekt! Men ärlig ska jag vara och erkänna att jag är nervös så jag spricker. Har aldrig åkt någonstanns utan min mamma och pappa haha om man inte räknar resan till sellfteå som var inom sverige ;)

           kommer sakna mina tjejer   `v.

Men nu ska jag skruva upp musiken och dansa hulla hullaaa, magdans next! Yeahh OOhhoohh



image80

I'm not your's anymore..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0