Sommar och sooool

Jag är så besviken på mina hjärnsällor! :( Jag trodde att jag slutade om fem minuter, meeeeen.. det är 1 timme och 5 minuter. ÄR MAN LURAD ELLER?! jag har damp, sjunger snart allsång på skansen för alla.

Imorgon är sista dagen på jobbet (JUUUUBBLAR!) :D väldigt skönt om jag ska vara ärlig. Johanna tycker jag ska bjuda på kladdkaka, men jag som inte ens kan blanda mjölk och smör?  haha, nej skämt och sido nu när vi ändå är igång. Kan inte någon smart jävel skriva en lista på vad desperata kvinnor kan göra när jobbet.. really sucks? Jag är väldigt desperat just nu.. saäeent.

Jag läste i en tidning ett test och självklart kunde jag inte hålla fingrarna borta. Och hur mycket jag än fuskar och säger fel svar så blir det alltid fel svar till slutet, alltså det svaret jag INTE ville höra! Gjorde i alla fall ett test om singlar och hur man skulle göra för att fånga den rätta. Jag gjorde allt för att hamna på Justin Timberlake (Det stod att han skulle vara kärleks guden) Men vem fan tror ni jag hamnar på även fast jag fuskade? Colin Farrell.. Bad boy nummer ett. Jag får nog skärpa mig med mina test och sluta fuska också för den delen.

Jag har tänk efter nu och jag har bestämt mig för att åka utomlands nästa vecka, kollade resor idag och det blir Cypern tror jag, vi har inte bestämt oss ännu. :) bara det finns en stand och drinkar. ska inte åka själv, i'm not so fucking lonely. så jag och min reskamrat ska bara packa väskorna. ska se om vi överlever 12 dagar tillsammans eller om vi kommer hem döda, ops. vi kommer inte då.

      

   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0