unfaithful.

"Jag säger att jag bara ska vara med tjejerna, men det är en lögn jag inte ens hade behövt berätta. För han vet redan var jag ska ikväll, det är ingen hemlighet längre!"

ONE WEEK!.. Nu behöver jag inte jobba på ett helt år, är det faboulosooo eller? ;) Skolan börjar snart och om jag ska vara extremt ärlig som man bara är ibland, så har jag saknat den. Eller ja, mina vänner som jag inte sett på hela sommaren. I miss them!

Min helg.. var ska man börja? Den var inte helt stadig iaf, haha. :D fest i fredags hemma hos anthalya & robin. Blev en aning mycket alkohol inblandat..  och det  hela slutade med att jag och jennie stod själva kvar på dansgolvet, haha! ;P ja, hur vi kom hem.. rätt lång historia, men jag kortar ner den: promenerade, liftade, moppe, taxi.. fråga inget mer haha! Hem kom vi och efterfest blev det på jennies balkong. Lördagen spenderade vi i jennies lägenhet, fick besök av semir, lite senare rabih med.. jag, ms. petra i egen hög personlighet skulle sova tidigt för jag skulle på utflykt med familjen på söndagen, haha.

Åkte till Danmark, väldigt lång resa blev det och väldigt rolig, som vanligt. Min familj är som filmen "Ett päron till fassa" men min mamma är pappan då. Höll på att missa avfarten i Danmark, efter 5 minuter ville alla ha mat, 2 timmar med allsång till Celine dion ;D Sara satt och höll mig i handen och slickade mig på halsen.. Gott folk tro inte för mycket nu, detta är bara min kära syster som behöver kärlek! Fotade allt vi såg, riktiga turister! Till sist kom vi fram till djurparken, det första jag och sara fick syn på var åsnor! DONKEYYY.. vårat favorit djur. Vi kramade,  fotade och hoppade omkring som små barn (Vill påminna er om att vi är 18 år och 21år). Morfar sa: Oh, man märks att ni trivs bäst här hos åsnorna! Min mamma sa mest: Petra du ser ut som du är förstånds handikappad. (Jag tar det som en komplimang!) ;D Såg zebrer. kameler, babianer.. en massa roliga djur. Filmade gjorde jag också.. Fick bevis på väldigt mycket hemlisar som finns i familjen! MUhaha.

"I still care about him like before but i can't tell him that i need him.
I'll never show my weakness, i'm gonna be strong in his eyes." 

      

   


Kommentarer
Maria

skit fin blogg :)

2007-08-08 @ 22:29:14
URL: http://w3sterd4hl.blogg.se
twinklestar

hahahahahah "mamma hon slickar min på halsen... och håller mig i handen"

2007-08-09 @ 19:48:11
URL: http://twinklestar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0