12 December

Det är idag som min kära vän jennie brukar säga, dags för fest! fast klockan är nu halv nio och jag sitter fortfarande hemma och desutom fast hemma hos min mamma. Hon bor ute i öknen och det går inga bussar. Fast ska inte klaga, jag får ju fira min lussevaka med morfar och min hund? yes, jag gör vågen nu för er alla! ;p Nej, detta året orkar jag inte gå ut. Det är skit kallt, och jag har det mysigt i min pyjamas och min tv (med inga program alls..) Nästa år, yes.. nästa år får det bli :)
                 
                 


Kommentarer
fniss

FYFAN WOHOOO YEAH BABY DU SKA BARA VETA VAD DU MISSADE WOHO... BODYSHOT NÄSTA............

2007-12-14 @ 08:36:05
URL: http://twinklestaar.blogg.se
jennie

haha varje vecka är det helg ! ;D

2007-12-16 @ 18:49:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0