14 December

Sitter i skolan nu och har mediekommunikation :) Vi ska göra en kampanj om barn i andra länder som lever i krig, ja ni förstår själva. Igår var jag rik, eller iaf i 4 timmar. Råkade handla upp allt på väla igår.. obs. det var julklappar också ;} pappa blev inte lika glad som jag blev. Han tycker jag handlar onödiga saker för ofta, förstår inte aaaalls vad han pratar om? Nu säger min lärare till mig att stänga av dator-skärmen, men det kan han glömma :p orkar inte lyssna just nu. Har hört hur man lägger upp en kampanj ungefär fem gånger redan! :/ Ska åka till baby efter skolan idag, det här med att man bor så långt borta ifrån varandra är lite tråkigt :( men nu måste jag börja arbeta, annars börjar en viss lärare vid namn ulf bli mycket arg haha

                   image374


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0