20 December

JUL LOV! :D Vågen, jubeeel.. extra super duper skönt att det äntligen är lov. Försov mig i morse, verkligen en extremt bra början på sista dagen i skolan (tummen upp för mig..) Åkte med Hannah till skolan :) trodde julshowen skulle bli lika tråkig som den alltid brukar vara men jag har inte skrattat så mycket på länge. Det var riktigt jävla skit bra! Eric och Linus var riktigt roliga och spidklasserna var bästaste! körde backstreet-gays och lite mixat med tony montana, kineser och spice girls (juckande killar uppträdde) HAHAH. Det jag ville få sagt var att det var jätte bra! Och sen bjöds det på julmust.. oooooooh julmooosst gillar vi!! Morten sa ungefär såhär: Och så håller vi i julmusten försiktigt så vi inte spiller. Samtidigt som han sa detta kommer jag småspringandes på mina klackskor och frågar vad han sa samtidigt som jag spiller ut halva min julmust framför honom. Haha bravo petra verkligen! ;) Såg sedan en tecknad film som lärarna hade valt ut för oss ungdomar, skrämmande nog var jag rädd hela tiden och lämnade till sist salen hahaha.. ja här har ni mig, jag erkänner att jag är en riktig mes!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0