27 December

Nu är jag arg, verkligen jätte arg! Min kära vännina Jennie ringer till mig och berättar att hon och jag ska åka till Thailand på onsdag och det gäller bara att vi bokar nu också. Vi hade så jävla roligt i Grekland tillsammans så varför inte Thailand nu när vi ändå är igång? :) Men nej, vi fick nyss reda på att det kostade dubbelt upp än vi hade räknat med så nu sitter vi här och är riktigt pissed of! Vi ska sitta och sörja tillsammans hemma hos mig och äta chips. Det funkar alltid! Jag hade tänkt att vi kunde åka till BR och handla lite uppblåstbara palmer, kokos olja och några thailändare, sen solar vi solarium bara för alla pengarna vi samlat ihopa? Låter som en riktigt bra plan. :)

                          image406
Denna bilden är sedan jag och Jennie en sen fredags kväll blev
rastlösa och träffade en snäll tjock gubbe som blev våran bil-utan-tak-vän :)


Kommentarer
hon du avgudar jennie såklart ;D

ja fan, hade varit nice med lite utomlands tack ! hahaha & minns bilturen sjukt rolig kväll (; sånt som bara händer oss! hahah

2007-12-29 @ 23:42:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0