3 December

Nu behöver jag en massör, en som kan klia mig på ryggen och trycka lite i nacken. Hade inte varit helt fel! :D Men klockan 2 på natten finns det inte en jävel som ställer upp på sånt arbete. Har suttit och försökt göra om min blogg hela kvällen och äntligen blev jag färdig, mycket fint resultat med hjälp av min älskade bästa syster sara ;)

Jag har aldrig förstått det där med måndagar och veckodagar, jag tycker måndag ska tillhöra helgen för det är då man är som mest trött. Idag skulle jag äntligen få sova ut och ha det lite bekvämt men nej då ringer min lärare och väcker mig, hör ni hur tramsigt det låter? haha, dom har till och med mobil nummer, borde be dom ringa oftare och väcka mig. Hjälper faktiskt. När jag äntligen somnat om så plingar det på dörren och där står Jennie och Sandra, haha överraskning nummer 2.. bästaste överasknigarna som finns! Imorgon ska jag inte heller till skolan, ska sova ut och arbeta hemifrån. Mitt liv låter riktigt avkopplande, softigare än softast!

Idag åkte mamma och Juan till Venezuela i två veckor ♥ kommer sakna dom. Men har huset för mig själv en lång tid så jag klagar inte ett enda dugg!



Kommentarer
Emma

sov så gott!!

2007-12-04 @ 02:06:46
URL: http://thabojan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0