30 December

Sitter och klappar mig själv på axeln nu, har städat hela lägenheten idag. Pappa kommer hem idag! :D Även om vi beter oss som ett gift gamalt par som bråkar om fjärrkontrollen, vem som ska laga mat och vems tur det är att dammsuga så har jag saknat honom. Imorgon är det nyår?! Missade jag något eller har dessa senaste 6 månaderna bara försvunnit? Vad fan har jag gjort som är menningsfullt? Haha. Ja? Skriver en lista när jag kommit på tillräckligt många saker. Imorgon ska det iaf firas med både champange och glitter! ;D Har nog aldrig varit med om någon dyrare nyår haha och då syftar jag bara på allt jag köpt till mig själv, som jag ska bära på nyår. Ja, vad fan tummen upp, inte varje dag man firar ett nytt år. Tolvslaget ska vi fira i malmö och jag ska få fira det med baby :) Sen kommer det väll sluta med att jag mår så väldigt dåligt och någon måste passa upp på mig dom närmaste dagarna, så jag tänkte låna hans säng och tv ;) haha. Men nu är allting fixat inför nyår iaf och jag kan andas igen, jag hittade faktiskt exakt allt på min lista :)


Jag och mina vänner brukar prata om att vi måste börja göra saker lite mer oväntat, ja ni fattar? Så efter att jag har haft dom boende hos mig sen torsdags så skulle vi ner och sola lite igår. Slutade med att jag inte kom ut ur solariumet HAHA och pengarna fick vi tillbaka? snäll flicka. Gick omkring som idioter på stan och sjöng julsånger i våra pyjamaser och väldigt naturliga i ansiktet, för naturliga för min smak haha. Sen kom det där oväntade.. Vi gick på bio!! hahaha och vi såg bee movie en väldigt gullig film faktiskt. Jag kände mig hemma i den salongen, alla där inne var 4+ haha och jag kunde skratta åt de mest barnsliga saker utan att folk tittade ;D helt underbart. Men nu ska jag sätta saker i håret så det blir lite snyggt imorgon. puss och hej din orörda-grej

 
           image413



Kommentarer
tit tut

det var ett jäkla läskigt lillfinger det där.....

2008-01-04 @ 15:41:57
URL: http://twinklestaar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0