6 December

Äntligen är jag klar med all läxa, har suttit hela denna veckan med detta tramset. Känns skönt :) Ska sova tidigt inatt så jag orkar upp imorgon, vi har mediekommunikation imorgon hela dagen och jag tycker det är riktigt roligt! :D men kom nyss på att jag har ännu en till läxa, seriöst, skjut mig? :/ Äntligen är det helg, har längtat mer än på länge. Min baby kommer också till mig, saknat honom jätte mycket :(

              

I'm looking for a lover not a friend
Somebody who can be there when I need someone to talk to
I'm looking for someone who won't pretend
Somebody not afraid to say the way they feel about you

And I'm looking for someone who understands how I feel,
Someone who can keep me real and who knows always
Baby I like to have you in my way
And I'm looking for someone who takes me there,
Wants to share, shows he cares
Thinking on the one that I've been waiting for


Kommentarer
olga

haha, jag och lina har utsett den låten till vår deppa-ihjäl-dig-du-är-singel låt!

2007-12-07 @ 12:55:23
URL: http://twinklestaar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0