Hello my dear diary!

HEJ! ;D
Sitter på jobbet och gör absolut ingenting.. sitter mest på www.youtube.com och tittar på en massa galna videor. Skrattar för mig själv och tycker det är allmänt roligt, mina egna skämt är också jätte roliga, så ja.. LIV JAG HAR.. sitter och pratar med mig själv och sånt. Börjar nog bli senil också? haha. Jag har det verkligen slitigt på jobbet, noottt!

Helsingborgsfestivalen, ja, var ska man börja? I fredags var jag på förfest hos johanna, dansade paraply dans, haha! det var kul ;D Gick ner mot stan och mötte dom andra, dansade vidare till party tältet, träffade några gamla vänner där inne, veryyy trevligt. Sedan lurade min KÄRA vänner upp mig i en karusell, och som dom flesta vet är man inte i sitt bästa tillstånt på festivalerna. Men jag satte mig, och efter ett tag märkte jag att man inte skulle spänna fast sig!! ;o haha. Tror ni jag stannade kvar på karusellen? NEJ.. jag trillade av den i farten och slog
ryggen och armen, har blå märke nu :( gick omkring med jennie hela kvällen sen. Sedan träffade vi Elo som blev våran vakt och guid resten av kvällen. Fixade åt mig även 18 rosor, är man söt eller bara extremt mega super bäst?

Lördagen fortsatte.. var med malin som äntligen blev mamma ledig för en kväll! ;D satte oss på strand baren, sedan kom sanja och emelie. Roligt var det! :) men jag saknade jennie som jobbade ändå till 11 :( Det kom till sist riktigt mycket människor, dijar kom också förbi en sväng, träffar mina vänner för sällan, haha! Dans på borden och scenen blev det, haha. Vidare till party tältet, steakhouse, hamnpaveljongen och till sist hem.. riktigt rolig festival! :) tack för 2 bra kvällar tjejer, greaaaaat OoooOoo

OBS! jag råkade raddera alla bilder från kameran, så det finns ingenting kvar från festivalen! :(


image48


Love don't cost a thing so why are you stingy? I give you all but i have nothing back.
I'm over this shit now and i think they have wrong about "love don't cost a thing"
because it cost my tears, time and happiness..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0