Here she comes, up and down.

Denna helgen har varit väldigt bra.. positivt bra, ingen ångest, ingen bakfylla! ;D Perfekt alltså, kan inte säga det mycket bättre själv. Fast nästa helg är det igång igen för då är det ännu en festival och det är vi ganska bra på faktiskt. TYP.. ja!

I fredags så kom talal, talle, tellhead.. ja kalla honom vad ni vill för det gör jennie! :D haha. Hade saknat honom rätt så lagom faktiskt (nu ljög jag) .. jätte mycket skulle det stå! Mötte emelie på lördagen (ni vet hon som bär slöja och kan flytande arabiska) haha ;p Gick till Mezo och fikade, slickade talriken och lite sånt, handlade godis och tog bussen hem till mig. Fan vad vi skrattade när vi kom hem, hittade världens bästa låtar ;D haha Sen klockan 3 på natten kom en väldigt full jennie in genom dörren hos mig, man ser henne oftast med sprit i kroppen hahaha till hula hula och magdans på den med kläderna av, kan det bli bättre? tror eeeeeeeej det.. slutade med att jag deckade i pappas säng och dom i min. Fyrvarkeri på morgonen, hittar emelie vid datorn med niggaahh music på haha sen var det igång igen ;p hämtade pizza och degade hemma hos mig hela dagen. vi är luffisar! halkade utomhus i regnet sen sprang vi genom såna stuprör, lagom blöta blev vi men man lever bara en gång ;D

Nej vad fan, kan inte sitta här och dega.. ska upp klocka 6 imorgon, vissa har ett jobb att sköta ;) Pengarna rullar in på onsdag, bästaste! Ska spendera dom på bästaste sätt, väla eller familia hihi

image8

Wyclef Jean Ft. Akon, Lil Wayne, Nia - Sweetest Girl ♥


Kommentarer
twinklestar

woho here she is, up and down ;)

2007-07-23 @ 00:07:45
URL: http://twinklestar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0