1 November

Mitt lov har nog varit ett av dom segaste som finns ;p i måndags var jag och handlade med malin. Den dagen var riktigt rolig, det skulle bara inte regnat så jävla mycket.. handlade allt som jag behövt under ett par år nu :D lyckliga mig. Sen tittade jag bara på film på kvällen, var helt död i kroppen.

I tisdags åkte jag med bussen till Hannah och jag bar på 4 extremt tunga väskor! Kändes som min rygg skulle gå av på mitten haha men som tur var så mötte hon mig på busshållsplatsen och bar lite hon med. Sen började vi filma, vi arbetar även på lovet, åh plus poäng till oss! haha. Det blev faktiskt väldigt bra. Sen åkte vi ner till Ekeby centrum, waaaaaaaaaow.. haha. Handlade chips, glöm aldrig dippan + läsk ;) lite mys får man ha det även om det är tisdag. Sen tittade vi på film, en djävulsk romans, skit bra var den. Sen visade Hannah mig ett tv-spel och som dom flesta kanske vet så är jag lite speciell och älskar super mario osv hahaha så där fastande vi till halv 2 på natten, sen var det dags att krypa ner bredvid Hannah, jag somnade på 1..2..3

Och i onsdags var jag också hemma hos Hannah, filmade klart allt vi behövde och åkte sedan hem till Malin och Nova. Utan att skryta så är Nova den sötaste bebisen som finns, jag kan aldrig låta henne vara när jag ser henne, man pussar på henne som att det var sista gången man fick se henne :$ Jag är en väldigt stolt gudmor iaf :D och Malin behandlar henne som en liten prinsessa, bästaste mamma. Sen kom Sebbe och vi åkte ner till kiosken och handlade godis, hyrde film och självklart beställde jag en kebab talrik, ooooooch jag blev lycklig för nu får man jätte mycket vitlöksås för burkarna är större haha slå mig. Satt bara vid datorn sen, tittade på film, käkade mig fet osv.. yes, underbart! ;D

Och idag så har jag inte gjort något speciellt.. ÄNNU! ;p vaknade för ett tag sedan, första dagen jag har fått sova exakt hur länge jag vill på lovet, vaknade halv 2 haha.. ska försöka vakna till människa snart och börja duscha och sånt, klä på mig. Tänkte åka in till pappa senare idag, men där är min dator isönder. Det går inte att starta den eller något :( så om någon av er är duktiga på datorer så får ni gärna laga våran, ni får självklart pengar för det. Hade varit snällt! :D

Och imorgon blir det fest fest feest, lilla Rita har fyllt 18 år och det ska firas imorgon ;D Hipp hipp hurra. Först förfest hos henne, men jag förstår inte hur vi ska få plats hahaha för det blir riktigt mycket folk. Sen ska vi vidare ner på stan och så får vi se hur kvällen fortsätter. Och nästa vecka är det utgång igen för då ska vi fira Jacky som fyller 18 år.. haha ;p




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0