10 November

Nu kommer det igen, nu har jag bestämt mig för att bli en hemma sittare. Inget festande, inget drckande, inget rökande och absolut inget besök på helsingborgs klubbar. Jag rekomenderar er alla att inte gå ut i helsingborg. Är trött på drinkarna, folket, ställena. Jag är nog mest trött på folket, alltid samma ansikten överallt, alltid äcklena som säljer svart-taxi vid kuntpunkten och sen idioterna på tivoli som tror dom kan göra vad dom vill med vem dom vill. Har lust att rosta er alla i en jävla brödrost. Som ni märker är jag inte på mitt bästa humör idag haha.. och jag vet vad mina vänner kommer säga haha "petra, hur många gånger har du inte sagt såhär?" haha jo jag vet :$ men, jag är faktiskt väldigt trött på det nu..

Idag så fyller min snygging Jacky 18 år. Var hemma hos henne igår på middag, det var jätte roligt :D Sen till helsingborg där det blev fest, det var roligt i början men i slutet var det katastroff. istället  åkte jag hem till Jazon på hans födelsedags fest. Kom väldigt sent men det var roligt ändå, jag och Jennie skrattade så mycket så det kom inte fram något ljud haha.. när alla hade gåt och lagt sig så började vi fatta att vi kanske skulle gå hem. Orkade inte sova borta så gick hem till min lägenhet och började laga mat, klockan var ändå tidigt på morgonen, kanske 6 då? Blev skit gott iaf, och sen har jag sovit bästaste med min ögonbindel :D

Men nu ska jag sminka mig och lite sånt, ska på kalas hos min syster, hipp hipp hurra för sara 2 :p


                                     
                                  

                                                          älskar min familj mest av allt  <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0