11 November

Jag har alltid tyckt om att vara för mig själv, komma hem till en tom lägenhet eller sitta ensam i mitt rum med stängd dörr. När jag var liten så tog jag alltid med mig mina leksaker in på toaletten och låste om mig. Detta är nog första gången som jag verkligen inte vill att lägenheten ska vara tom när jag kommer hem, jag vill höra att tv är på och jag vill att någon ropar att maten är klar. Jag är stor nu så det är väl bara att vänja sig vid att bo själv. Men jag saknar tiderna som var innan, vill bli liten igen.

Kom hem från min syster för ett tag sedan, dom hade födelsedags fest i hennes lägenhet och den var verkligen fullproppad av människor. Men jag var inte alls på fest humör idag så jag åt mest pizza och låg i sängen med mitt vatten. Min syster är underbar, hon satt inte ner i mer än 5 sekunder någon gång. Hela tiden hände det något, haha.

Grattis på födelsedagen Lorena :)

Imorgon är det farsdag <3 vi ska ha mys kväll tillsammans hemma hos pappa, han ska laga middag och hela köret. Ett tag sedan jag åt hans mat, jag älskar när han lagar mat för man behöver aldrig vara orolig för att det ska vara äckligt. Jag älskar min pappa, finns ingen som honom. Fast nu flyttar jag hem till mamma för ett tag, länge sedan man bodde där en längre tid. Ska bli skönt att komma bort från stan.

                                        image246
                                                   Jag är tacksam som har er två som mina bästa vänner. 
                                                                      Jennie Wolf & Malin Persson   <33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0