14 November

Jag vaknade nyss, har sovit någon timme ikväll med. Det ända mitt liv består av just nu är skola & sova :/ Man orkar inget annat, hur mycket man än försöker så faller ögonen ihop när man kommer hem. Var hos skolsyster idag pga. av att jag har haft ont i kroppen igen, varför är man sjuk? palla ha ont någonstans när man kan må så jävla bra! Lucky me, haha. Iaf, det är min magkatarr som kommit igen för att jag stressar upp min mage och något med saltsyra och hejhå, så nu tvingar mamma mig att ta det lungt, men ofta man stressar medvetet? Haha, jag stressar till och med om jag har EN TIMMES rast i skolan. Och detta har inte varit någon bra dag tror jag, har varit arg och blivit irriterad för minsta lilla, varit sur på nästan alla, jag vet heller inte varför jag var så sur eller kanske lite men det hör inte hit för man blir inte arg på alla för det.

Åkte hem till Malin och Nova idag efter skolan, dom är ju världens sötaste tillsammans. Det första jag möts av är att Nova skrattar jätte mycket i trappan och Malin och Emma gör töntiga ljud till henne haha. Sen låg vi bara i Malins säng resten av eftermiddagen och pratade och pussade på Nova. <3  i love them!

Jag har inte tagit bussen hem från skolan en ända gång denna veckan, mina vänner är så snälla! :D i måndags var det hannah, igår var det siamak och idag anthalyas halvpappa :p muy gracias. Fast imorgon blir det bussen för min del, ska ju träffa Jasmine efter skolan. Jätte länge sedan jag träffade henne, min längsta vän.

                                                                   and if our love was a story book
                                                               we would meet on the very first page
                                                                   the last chapter would be about
                                                             how I'm thankful for the life we've made

                      


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0