15 November

Idag har det inte varit min dag, åt helvete med den 15:e november. Det är sånna här dagar man vill slänga i brödrosten och titta på när det bränns. Filmen som vi spelat in till projektarbetet gick sönder idag och jag hoppas och ber på mina påklädda knän att den kommer lagas, annars är det lika öken som sahara.. orka spela in en helt ny? Det tog faktiskt 2 dagar av mitt höstlov (som jag hade annat för mig haha) så jag är butter idag. Fast var med Hannah och Jasmine idag, var och fikade och sånt mysigt :) länge sedan jag träffade Jasmine, vi träffas typ varanat år ungefär haha skit dåliga är vi, men har kännt henne sen jag föddes och så kommer det förbli ;D Sen imorgon ska jag och Hannah sticka och handla, måste ha en snyggare mössa haha, min är skit ful men vad gör man inte för att inte frysa till döds? Sen ska vi ha mys kväll hemma hos Hannah, film, mat och hela köret + lite ansikts mask, behövs om man inte vill vara rynkig vid 25.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0