18 November

Äntligen är jag färdig, jag ger mig en stor klapp på axeln haha jag har suttit med denna läxan hela helgen och igår försvann hälften så idag fick man börja om men iaf haha jag är färdig och det känns skit skönt, nu ska jag bara plugga på spanskan och sen finito för idag :D Denna helgen har varit skit soft, var hemma hos Hannah i fredags, gjorde ansiktsmasker, åt pizza, bastade, tittade på film och hela köret man gör en tjejkväll. Perfekto! :D Sen igår hade jag hela huset för mig själv, inte ens min älsklings hund var hemma. Så jag lagade mat, tittade på film efter film och sjöng högt och glatt (gör det bara när ingen är hemma) :p haha. Kollade på lilja forever, och jag grät mig igenom filmen haha ja, sån är jag men den var ju skit hemsk, tänk om man hade levt ett sånt liv. Fan vad jag är glad att jag har det som jag har.. behöver inte ett dugg mer! Så kom mamma och dem hem med tårta på kvällen till mig, låg i min säng och fetade mig till 4 på natten. Snacka om att softa sig igenom en hel natt haha. Idag har jag inte gjort något intressant alls mer än att jag har pluggat och myst med familjen, hahah mamma masserade min ena hand och Juan den andra, har man det bästaste eller har man det bästaste? ;) Nej nu måste jag sova, ska upp halv 6.. see ya suckers!

                   

                              you just make me wanna smile  :$


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0