21 November

"Får jag blåsa på din blåsa om det är råååossa?"
Kom nyss hem, har haft sällskap idag haha har saknat kvällarna som dessa, när vi alltid gjorde såhär, bästaste! Var och fikade med Jennie och Sandra på bagatell och kära jag ramlar nästan inne på fiket haha hon som jobbade där bara "nej men ojdå" haha jag skrattade som vanligt :P Sen kom Rabih och underhöll oss lite grann. Jennie pratade på om vilket balans jag har fått i mitt liv haha ja, det har jag väll om man jämför med dom gamla tiderna. Fan vad det känns konstigt,  man har blivit helt gammal och haha man skrattar åt tiden innan :p Sen körde Rabih, jag och Jennie och hämtade hans kusin, fick lyssna på arabiskt rapp genom hela stan, ni vill inte höra du det hörs när Rabih rimmar på brytande svenska hahaha körde till väla och vi gick in på on off haha jag och Jennie satte oss framför tv och började titta på film medans dom handlade ngn stero sak. Killen i affären undrade om vi behövde hjälp men det ända jag ville var att han skulle höja dom 20 tv apparaterna så jag kunde höra ljudet bättre haha :D Och nu sitter man här och har ablout inget liv, tänkte göra om min blogg men jag och datorer har verkligen inget gemensamt haha men ska hem till min syster nu och titta på film med henne och några till :) pusshej!

                          
                                  love my friends  <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0