22 November - smygfottad i badkaret

Jag är en väldigt lättlurad människa, folk kan praktiskt taget slå i mig vad som helst, jag står bara där och gapar och säger waow är det sant? Min syster lurade hem mig till henne igår för vi skulle se film med sällskap. Dom hämtar upp mig och det bär av till närlunda. När jag väl ska sova klockan 2 på natten nej men då får vi mer besök, ett besök vi inte visste om haha och jag satt i min charmiga pyjamas, ja ni som känner mig kan ju skratta lagom. Sen till sist somnade jag halv 7 på morgonen, tummen upp för mig haha jag är så jävla smart. När jag väl kom in till skolan var det bara att vända för vi hade inget jävla skit, filmen vi gjorde är helt sönder :( åkte iaf hem till min syster igen där töntarna låg kvar och sov, fast inte länge till. Satt i min systers lägenhet sen hela dagen/kvällen, sen kom min kära mamma med en hel stor kartong med saker till bara mig :D jacka, kläder och skor. Hon vet hur man gör mig lycklig en torsdag ;)

Som ni vet har jag tjatat om min strejk mot alkohol nu ett tag haha men nu kommer kära lilla jennie och rita och ska ha med mig ut och om jag ska vara ärlig så lutar det mot att gå ut, malin ska också med så det kommer bli extra kul :D Och min syster är väldigt klen som dom flesta säkert vet men idag fotade den idioten mig när jag badade haha och jag som älskar att bada.. hon förstörde hela min ljuva stämning när hon kom med kameran och skulle trycka upp i ansiktet på mig haha

                                                                 image279


Kommentarer
mallan

OHLALA BABE :D jag kunde ju inte följa med er ut :( men next helg!!!!! ;D

2007-11-23 @ 21:47:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0