26 November

Vem har sagt att coca cola light är så jävla mycket bättre än vanlig cola? Det är ni som tror på en töntig reklam om att man inte blir fet av light produker. Tror jag inte ett dugg på för enligt min teori så är coca cola light lika dåligt som tv programen klockan ett på dagen på kanal 4, sämsta någonsin. Plus, den smakar för mycket sötningsmedel, ett bättre tips att förbruka denna läsk är att skaka den, öppna den och rikta den mot någon du inte tycker om :)

Gott folk, denna helgen har jag varit i staden som ger mig otur, nämligen malmö.. haha och nej, denna gången hade jag ingen otur, inte alls faktiskt, det har jag haft varje gång innan. Tog tåget med Jennie och Semir, världens trögaste turk på burk frågar hon som arbeter där "asså ursäkta men vad menar ni med ficktjuvar?" haha Jennie ville bara döda honom efter att han frågat det. Semir bjöd oss på dyr restaurang sen i malmö, nämligen mc'donald. A man gotta do what i ma gotta do! Mötte sedan Svante som hade svart taxi, åkte och tittade på super sugen haha om ni inte har sett den så måste ni se den haha den var riktgt rolig, såg också ratatouille & dagboken. Kurtan kom också och gjorde oss sällskap, haha han är en sån man bara vill knipa i armen och dra i håret! haha. Vill bara tacka kära Besar aka. Svante för mitt vackra blåmärke på armen haha. Gonna be pay back time. Iaf, malmö är inte så farligt och hemskt som jag trodde haha och faktiskt ska jag kanske dit redan på lördag, semir har bjudit hem mig, en mycket trevlig pojk med världens största fluff haha, ja ni kan ju själva se, han har vissa likheter med denna mannen.

Jag tänkte efter och kom fram till att jag lär mig mer när jag sitter framför tv än i skolan, så därför kom jag fram till beslutet att stanna hemma och titta på tv idag. Det är skönt när man har en tv framför sig med exakt alla kanaler, det är saker det säger jag bara, finns inte hemma hos mig haha.. så jag stannde där framför tv och jag lärde mig faktiskt något: man ska stänga av tv varje natt annars börjar det brinna.. ja det är väl alltid bra att veta? haha vill inte dö i förtid för att jag är en tv tittare som gärna somnar på soffan. Tog sedan tåget till Helsingborg och nu sitter jag här i min morgonrock och lyssnar på min favorit låt, ni skulle hört mig sjunga haha.. but i dont care about what they saaayyyyy cuz im in loveeeee with yooooouuuuu haha jag förstår nu varför pappa brukar stänga dörren. SOV BÄST!

                                         


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0