28 November

Vem lyckas komma 6 timmar till skolan innan man börjar lektionen och desutom bli inlåst i sin egenlägenhet? WOALA.. Petra Jacobsen klarade det idag haha. Och mina ögon svider för jag har knappt sovit inatt, det där med skönhets sömn har jag aldrig riktigt förståt, jag har sovit mycket innan och jag blir inte mycket vackrare och skönare bara för det haha, men det är bara att pressa tummarna och önska sig själv lycka till. På fullaste allvar så måste jag köpa mig en butler som kan servera mig när jag behöver det haha jag orkar inte ställa mig och laga mat nu, eller duscha av fotkrämen eller bädda sängen. Så det hade inte varit helt fel, men jag hittar aldrig någon som vill ställa upp, då vill dom bara ha en massa pengar och sånt trams. Nej, nu ska jag lägga mig och bada och försöka en gång till med det där skönhets sovandet.. puss :x


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0