5 November

Äntligen, äntligen säger jag bara :D har äntligen fått igång min dator igen, felet som var tänker
jag inte berätta för då kommer ni skratta åt mig. Nu ska jag bara försöka fixa msn och för det här
gamla är lika dåligt som en trasig osthyvel, man blir arg haha. Denna helgen har varit riktigt rolig
faktiskt, tummen upp för mig och Jennie och resten av hela högen! I fredags var det fest hemma
hos Rita som nu fyllt 18 år :D väldigt stort grattis till henne. Iaf, förfest hemma hos jennie och sedan
förfest hemma hos Rita och sedan blev det the tivoli, haha ja.. det blev lite mycket alkohol den kvällen,
det bjöds en hel del (som att jag kan skylla på det) haha. Äh, skitsamma, riktigt roligt hade jag iaf.
Nästa helg fyller ju Jacky år, då blir det ungefär likadant som denna helgen, hoppas det blir lika roligt
då, fast okej.. det kan bara bli så roligt som man gör det till ;) Sen i lördags mådde man som man
förtjänade så jag och Jennie åkte hem till hennes pappa där vi hade ett helt hus för oss själva, vi låg
framför tv:n hela dagen och latade oss, eller ja, vi vaknade vid 5.. så våran dag började vid 7 på kvällen.
Fick lite besök då och då och sen i söndags var jag på en mycket trevlig middag hos min pappa och
hans flickvän med barn, nu har jag två brödrar, så nu vet jag vilka jag ska ringa när jag sitter fastbunden
runt en lyckstolpe.. TACK :) känns alltid bra med lite stöd, min syster är ju inte mycket till hjälp muhähäh

Skolan har börjat igen, ska jag jubbla och hoppa tusen hopp av glädje eller ska vi be en bön tillsammans?
Jag väljer nog det sista haha. Okej, det var roligt att träffa alla igen, men jag höll på att somna på historian,
och jag lämnade klassrummet sist som vanligt när vi får en konstig text med konstiga frågor och en dum
lärare som inte har något iq och vägrar hjälpa en, tummen upp igen! Följde sedan med Jacky ner i stan för
hon skulle handla något att ha på fötterna, hennes håliga strumpor funkar fan inte längre, hon fryser, stackars
flickebarnet, ska köpa ett par strumpor till henne haha :D sen har jag varit duktig och städat lägenheten, ger mig själv en klapp på kinden nu haha. Ska laga mat nu sen göra ansiktsmask och lägga mig i badkaret samtidigt som jag målar mina naglar, jag känner mig så kvinnlig då, ja det kan också behövas ibland haha

                         image213


Kommentarer
du avgudar mig :D jag vet de!

jag ställer upp du kan be BÖNEN MED MIG! haha

2007-11-05 @ 22:33:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0