6 November

Klockan är bara kvart i sju fast det känns som att den är tio på kvällen, det märks verkligen att det har
blivit vinter. Visst jätte fin årstid och allt det där som gamlingar snackar om men det är så kallt, och jag
är inte van vid att frysa haha. Dagarna går så snabbt och man orkar ingenting ;s värst i skolan när alla
kastar snöbollar på en hahaha.. jag brukar bli mulad :( ustatt blir jag, skit också. Men iaf, har varit hemma
idag, hade lite feber och man tar ju inga risker. Vill inte vara sjuk i helgen liksom, fullt upp både fredag
och lördag.. alla fyller år nu tycker jag ;p så hipp hipp hurra för alla er som fyller år denna jävla årstiden haha

                                                                   
this is for you..
Where would I be without my baby
The thought alone might break me
And I don't wanna go crazy
Cuz every thug needs a lady


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0