7 November

Det är nu det tråkiga börjar, nu när alla andra går och lägger sig för dom har en mycket viktig skola att sköta imorgon. Då blir jag helt ensam kvar på msn :( får väll underhålla mig själv med lite allsång haha, jag kan inte påstå att jag sjunger vackrast men visst sjunger jag så grannarna vaknar haha.. i think they love me now haha :D Och jag är inte det minsta trött, mitt tele sex med Jennie funkade heller inte för hon ville hellre sova, tror inte jag lyckades få henne tillräckligt tillfredställd, kasst av mig haha får öva lite mer på mina meningar. 

Imorgon ska Hannah komma och väcka mig vid 12, det är på tiden att jag går upp om morgonen. Ska tvinga henne att laga frukost till mig och servera den på sängen samtidigt ska hon massera mina fötter och klia mig på armen. Sen på kvällen ska jag på show, yeaaaaaaaaaaah.. inte jag som ska uppträda så bli inte för oroliga nu, inga öronproppar behövs tas med. Det är Sandra som ska sjunga, och den tjejen kan verkligen sjunga, kom dit och gör en insats? Det är faktiskt för rädda barnen, och barn gillar vi väll alla :D

Vissa av er klagar på att jag inte utrycker min kärlek tillräckligt haha,
varsågod mina kära vänner.. här har ni en riktig puss bild på mig :D smaaaack

jag vill ha dig i min famn och låta mina känslor skina fram.
varje sekund utan dig är som en timme utan luft.

                          


Kommentarer
Olga

Stackars hannah..

2007-11-09 @ 02:44:10
URL: http://twinklestaar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0