Farsdag

Har du sett heartbrek hotel? Då förstår du vad jag menar haha.. detta är en Sveriges bästa film haha man skrattar verkligen sig igenom den haha :D vill bara kunna ge filmen till er som inte har sett den. Iaf, jag såg den innan idag och ungefär vek mig av skratt.. så ringer jag Jennie direkt efteråt för att berätta för henne att jag tycker filmen handlar om hennes och mitt liv när vi är i den åldern, alltså 40 +.. då börjar hon skratta och skrika, efter fyra djupa andetag berättar hon att hon nyss stängde av filmen och att hon hade tänkt samma sak hela tiden och hennes mamma hade suttit och sagt, nej men gud vad detta är likt dig och Petra, jag kan se detta framför mig att det är ni två på tv-skärmen. Haha, är det inte läskigt gott folk? Vi har även i detta telefonsamtal bestämt oss för att efter skolan åker vi till stockholm eller spanien, där ska vi bo för ett tag och jobba.. för jag tror ingen av oss har speicellt mycket lust att sitta kvar i helsingborg ensamma i våra lägenheter haha, no thank you. Jag ska även till hawaii med min man på smekmånad,  men det berättar jag om en annan gång. Föresten, hipp hipp hurra för alla pappor idag!

                                               
                                            


Kommentarer
hoppetoss!

vi kommer röjja när vi e 40 + ;D hahah håller med dig bybye sweden efter studenten! wiiiiiiiiiii

2007-11-12 @ 18:12:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0