10 Oktober

Been waiting by the phone at night, i don't wanna watch what we have left.
I know that love takes some time...  I know that I can treat you right, baby, only you!
Even though season change, my love will always be the same. Cause your
everything I need and you should just know that I love you.   <3

I wanna be the one you think of everynight, before you fall asleep. And I wanna
be the one there by your side and I wanna be the one inside of your life.
I don't wanna let this pass me by. You're the reason purpose of my life now...
And I promise I won't let you go, if you just came back to me for one moment,
I will show you what real love is. I know that i can give you so much more than them.

I don't understand why you listen at them.. fallow your heart boy because the girl they
will give you, she can never give you the love that we had. If you were my man I should
give you all my love and all my respect.


image137

Idag har jag varit på min praktik och varit jätte duktig :D allt är som vanligt, jag går omkring helt ensam och ser vilsen ut haha.. jag saknar mina tjejer, jag har ingen att prata med förutom sånna man pratar med varje dag "hejhej, hejdå" haha.. 3 veckor kvar sen kommer dom tillbaka ;D Och imorgon slutar jag 5, halv 6 ;s orka seriöst?! Ville bara ligga kvar i sängen i morse men var tvungen, jennie däremot stannade hemma den jävla skolkisen.. hon vaknade när jag slutade haha.. jaja, men jag har verkligen inget att skriva idag, helt tomm.. i hegen ska jag vara hemma på fredag, så nej.. ni ska inte få se mig dansa min speciella dans och shota den där tequilan hahaha ;D det får bli nästa helg igen, eller nej, nästa igen.. för den 17 åker jag till Barcelona! :D Sen på lördag är det dop för Nova och jag ska läsa en dikt, ja.. ni hör ju själva haha. Nu känner jag mig som Bridget Jones igen, stor och klumpig.. kommer trilla i kyrkan och sätta fyr på hela stället haha.. håll tummarna :x Sen ska jag nog åka till Emelie och träffa mina älsklingar. ikväll är jag ensam hemma.. igen.. det är helt tomt tycker jag, har startat tv:n i andra rummet så jag inte känner mig så ensam :D haha.. nej för fan, slå till mig eller ngt.. GODNATT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0