12 Oktober

Är man töntig om man gråter till Bambi 2? Jag tror verkligen jag har slagit rekord haha. Jag har blivit så jävla känslig, bara någon skrattar lyckligt på tv så skrattar jag och får glädje tårar hahaha :D fan vad mesig jag har blivit. Fast Bambi 2 tog rekord.. lite töntig är den filmen kanske också nu när man ska föreställa 18 år och allting haha men vad ska man göra när det inte går något annat på tv och enbart disney chanel står igång, fan att man inte har någon lillasyster som man kan skylla på.. okej, jag erkänner..  jag tyckte den filmen var söt haha nöjda nu, världens mesigaste tönt har ni här :D  woala, petra jacobsen i egen hög person haha.. tjejer minns ni när vi fikade på bagatell och det bästa citatet kom som jag fortfarande drars med.. "asså tjejer, jag är en nörd" det kom från ingenstanns och ni som känner mig väldigt väl vet att jag brukar säga saker ibland utan att tänka mig för haha precis som om hjärnan hinner före munen. Nej, nu ska jag inte prata stunt om mig själv :D blir fan ingen bra satus då haha. ikväll ska jag bara sitta hemma och jag ska inte luras ut av någon, speciellt inte av jennie ;) Hon brukar lycklas rätt bra med mig. Så jag har varit på tasty house och köpt en fet godis påse, lurade mamma att handla pizza.. och här sitter man, lycklig och fet, kan det bli bättre?

Det är ganska roligt med oss tjejer, om man sitter på bussen ex. så om någon kille börjar prata med oss tjejer så blir vi alltid sånna.. hihihihihi awe hihih.. drar lite i håret, blinkar extra mycket med ögonen och lägger till ett fint leénde, haha är det inte typiskt oss? OCH SÄG INTE ATT DU INTE HAR.. för vi tjejer är experter på att locka till oss killarna när vi bara väll vill :DD Ganska roligt också, för om någon säger till en så säger man bara "VA?! lägg av det har jag verkligen inte gjort, fan vad du ljuger, jag var helt normal" hahaha undra om killarna lägger märke till det lika bra som vi tjejer gör ;) och på tasty house idag, HERRE MIN JÄVLAR.. där var det fullproppat, man kunde tro att det var 75% på allt inne på HM.. alla trängdes och slängde sig efter godis spadarna, tanterna var vääääääärst.. dom slet i saker haha och det var inte ens rea.. såhär ser en helt vanligt fredag på tasty house nere på söder i helsingborg ut! VÄLKOMMEN :D

Men nu ska jag ringa min kära syster och ha ett viktigt samtal med henne om ingenting alls! 

                 image138
Denna otroligt vackra bilden togs i danmark när alla små barn sprang runt omkring och lekte med åsnorna, inklusive jag och min syster som är 18 år och 21 år gamla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0