16 Oktober

Tomorrow i'll go to spaaaaaaain, hasta la vista baby ;) Jag har nog inte förståt att jag ska åka förrens idag när jag och Lorena satt och snackade om resan, hur jävla roligt det kommer bli där nere tillsammans. Alla ställen vi ska besöka, alla shopping gator och barer.. jag kan inte hålla mig, jag går omkring och ler för mig själv hela tiden :D fast har inte börjat packa än, får väll göra det imorgon. Ska gå lite på praktiken och hjälpa Anna, sen ska jag hem och fixa & trixa. Jag förstår bara inte hur vi ska få in alla fyras resväskor i bilen haha ;P Men nu ska jag ladda min mp3 med musik som jag nyss laddat ner, i'm in loooooooove..

Stack till praktiken idag och sen hem till Lorena, satt där hela dagen och snackade om allt mellan himmel och jord. Hon är så söt! :D lagade lite för mycket pasta med bearnies sås haha fast efter det blev det liiiiiiiiite mc'donalds.. ja vad gör man inte för samhället? Nu har ju dom också tjänat lite extra pengar tack vare mig som handlade ;p

OOOOOOBS!
.. idag åt min syster hårfärg och nej hon är inte 3 år utan 21 hahaha hon trodde det var choklad sås på kniven och börjar slicka glatt på hårfärgen :D hahaha

                            image143 
                                                Jag och min syster  <3



Kommentarer
sara

ska fan adoptera bort dig....

2007-10-16 @ 23:06:20
URL: http://twinklestar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0