24 Oktober


Detaljer..

Jag kom nyss på mig själv med att jag har nog lite för många fobier, kommer på mig själv med det. Jag kör mina rutiner varje dag fast jag inte riktigt märker det. Jag har alltid minst 3 glas vatten bredvid sängen när jag sover och jag kan inte sova om inte fönstret är lite öppet, blir så agresiv då haha. Jag kan inte ha mitt totteband på vänster handled och jag måste ha med mig bodylotion och vatten var jag än går. Sjunger alltid i duschen med en ljuv stämma och jag måste sova med stängd dörr, även den som är intill stora rummet. Äter aldrig frukost vid matbordet, den äts i bilen på väg till skolan, och den består alltid av två mackor, mår dåligt om jag inte äter det på morgonen. Jag går gärna till bussen 10 minuter innan den går haha, sen blir jag sur för att jag får vänta. Lyssnar enbart på mys musik om kvällarna, har aldrig druckit något annat än kaffe latte när jag fikat (okej, någon gång läsk och vatten) och jag har bara ätit ciabata med skagen röra på mezo, det är en stor jävla favorit! :D om du vill göra mig lycklig så ska du bjuda mig på det, med en kaffe latte till.. tack! Är beroende av parfymer, en människa utan parfym är ingen människa. Kill parfym får mig att må väldigt bra haha. OJ.. det finns väldigt mycket mer, vissa saker är för intima för att kunna dela med sig av här.. Men jag får väll fortsätta på denna lista någon dag för nu ska jag äta chips och vatten.. PUSS

                          



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0