28 Oktober

Tralala.. let's bounceee baby! Lyssnar igenom sånna gamla låtar med jennifer lopez, är så trött på all musik jag har, har lyssnt sönder den haha skicka nyaaa till mig :) Jag har tråkigt och det finns ingen jag kan jävlas med.. pappa är heller inte hemma så man kan inte ställa sig framför tv och vara störig eller sjunga högt mitt i fotbollen :D Men okej, det är söndag så jag får väll bara tillåta att det kommer bli en mycket tråkig dag idag, visssssssst. Men ska hem till de familia Selleus sen och äta middag, mycket gott. Hemma hos dom får man efter rätt, wiohoooooo :D det är saker det, något man inte får hemma hos mig, här äter vi en gång i veckan och sparar oss mest till jul.. Det är höstlov nu för er som inte hänger med i svängarna och vad ska jag göra? Hmmmm.. jag ska shoppa med Malin imorgon, spela in film på tisdag/onsdag, sen fira Ritas 18-årsdag på fredag ;D Fullt upp som vanligt men jag klagar inte ett dugg, hatar att ha en tom kalender haha

             image198  image199  
         resultat av gårdagens färgande.. det blev brunt! :D


Kommentarer
Olga

Nice ;)

2007-10-29 @ 19:30:59
URL: http://twinklestaar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0