7 Oktober

Jag ska aldrig mer klaga för jag har det fan bättre än dom flesta haha kom på det för ett tag sedan, vad mer kan jag begära? Jag har en syster som slavar mig (mycket sällan), generösa föräldrar, hyggliga vänner,  pengar till en familjepizza på bordet, ett skönt täcke, coca cola och  till sist godis.. kan man klaga denna söndag? aldrig! haha.. så jävla underbart. Och imorgon börjar praktiken, jag jublar av glädje (där var jag ironisk). Nu ska jag skruva upp musiken wiho

Man kan aldrig festa i min systers lägenhet utan att det blir FÖR mycket haha, ingen går härifrån nykter och vi vet aldrig hur detta kan hända haha men roligt är det iaf :D vi fick besök av några väldigt snälla pojkar, en som heter scarface och turk på burk som inte var turk haha och senare några flickor också.. kort spel blev det blandat med drinkar. Åkte sedan ner till stan för att terrorisera allt annat folk som gick omkring där.. hamnade på the tivoli där jag mötte jenniliten ;D yrade runder där inne ett bra tag och ja.. vi behöver inte gå in på detaljer, men tror jag skötte mig rätt bra denna helgen, inga skandaler eller något man behöver skämmas över haha. Sen tog vi en taxi till min syster men hon märkte sen att hon tappat sina nycklar, efter många moment sitter vi i bilen och en halvfull albin kör haha ralalla ralal musik.. somnade vid 7 på morgonen. Visst låter det som en underbar helg, som sagt.. man ska inte klaaaaga! :D Men nästa helg ska kära jag på dop och vara duktig och förstångdig som en bra gudmor ska vara haha. För er som inte vet så döps nova på lördag :)

Inte denna veckan men nästa åker jag till Barcelona med spanska klassen, vi ska göra utflykter men jag ska besöka alla barer.. det ska bli mycket trevligt att betygsätta dom tillsammans med mina kära kollegor hahaha vi ska även på på huvudgatan i en mycket fin lägenhet, jag kommer trivas perfekt! :D


image130



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0