9 Oktober

Sitter bara hemma hos jennie just nu, ska sova här inatt för vi har nämligen haft desperate housewive kväll idag med en massa godis, vitlöksbröd & grafitti mat! ;D Har bara varit på min otroligt roliga praktik idag, ta mig som ironisk.. tack! haha. Om jag ska vara ärlig så har jag inget intresant på hjärtat att dela med mig av.. MEN.. igår däremot fastande jag i en skog och jag ska vara ärlig, jag såg ut som en riktigt dum blondin. Vi skulle ta lite bilder och så skulle jag hoppa över en lite å. Sen fastande jag där för hannah skulle hitta ett säkrare ställe att gå över på, sen kom det kvicksand (DJUP SKIT) och jag fastande haha sen stod jag och kramade om ett träd och skrek haha scutorna var där också hahahsen klättrade jag upp för ett berg och hamnade på en åker, där efter vandrade jag. Hittade hannah till slut :D Mina byxor och skor såg ut som katastrof efteråt men vad gör man inte för att ha lite spänning i sitt liv någon gång haha ;p Men nu ska jag sova så jag orkar med praktiken imorgon, kämpigt haha.. puss puss puss.. nu ska jennie massera mig

ps. jag ska gifta mig.. bokat och klart nu.. besar får bli min nya lyckliga man, han ställde upp utan att kräva något krav haha :D

                 image136

                                   (En av bilderna sedan vandringen igår..)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0