BARCELONA `v.

Jag vet inte var jag ska börja, ingen mer än vi som var med på resan kan förstå hur
jävla underbart roligt det var! Det var den bästa resan jag någonsin gjort och jag kommer
aldrig glömma sakerna som hände där. Var nog något av det sjukaste jag varit med om :D
Vill bara kunna berätta i detalj om vad som hände där nere haha men ja, vi har vår lilla
kommentar "det som händer i barcelona, det stannar i barcelona" :p så tyvärr får jag inte
dela med mig av dom smaskiga detaljerna. Lite synd, för ni hade nog skrattat lika mycket
som vi gjorde, min mage krampade och jag la mig nog på golvet ett antal gånger haha

Flygresan dit var väldigt spännande, vi planerade våra små drinkar men kom fram till att
det nog inte blev så bra. På snabb hotellet vid flygplatsen fick vi varning efter 5 minuter
för att musiken var för hög. Där stod jag, iklädd trosor och t-shirt, tanten i dörren såg inte
glad ut men det gjorde jag haha.. nästa dag åkte vi in till barcelona där rebecka blev
bestulen på plånboken direkt. Polis polis polis.. sen åkte vi till lägenheten, och vi alla trodde
att det skulle bli någon sunkig lägenhet men den var riktigt och då menar jag RIKTIGT fin.
Snälla lilla jag fick dela rum med killarna och det var faktiskt roligare än jag trodde, dom små
jävlarna var roliga :D kvällen kom och jag, henke, muerten & niclas begav oss ut i staden.
Den kvällen hahaha.. ja, den var lite speciell och rolig. Somnade gott den kvällen i min fina
dubbelsäng (killarna lovade att jag skulle få sova på ena sidan varje natt för att jag delade
rum med dom, ingen annan ställde upp haha). Nästa dag var vi på utflykt och man mådde
ju inte så jätte bra men det fungerade och ja, ungefär såhär var det varje dag.. väldigt mycket
hej fest faktiskt. Men jag hade roligt varje kväll.. väldigt stökigt blev det också i lägenheten
eftersom förfesterna fick bli där MEN.. vi hade våran städblatte muerten som städade väldigt
fint haha ;D Vi handlade på lidel också en del, billigt och bra, taxi hem, ja.. tungt att bära ;p
Jag hade min egen massör där nere, el henke var min lilla slav.. helt underbart haha.
"Hunden tog min fanta"  "El kräkooooo"  "Ditt sadistiska luder" "tråkiga häxfitta"  "el rumpo"
Ja, ni fattar säkert inte, men mina kära små vänner förstår säkert dessa citat hahah

Hela resan var iaf underbar och jag vill bara tacka er som jag åkte med, ni gjorde den lyckad.
Lorena, Henke, Muerten, Niclas, Rebecka, Angelica och Daniella.. tack!

                 image153
                 image154
                 image155:
                 image156:
                 image159
                 image157
                 image158
                 image161
                 image162
                 image164
                 image165
                 image166
                image168
                image169
                image171
                image172
                image173
                image174
                image175
                image176
                image178
                image179
                image180
                image181
                image182
                image183
                image184
                image185
                image186
                image191
               image192
                image187


                            

                                                HAHA.. denna låten blev en liten party låt där nere

                            


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0