20 September

Igår var det inspark för filborna skolan, sista året jag firade det på sjöcrona. Första året var jätte roligt, andra året var sådär, åkte till landskrona istället haha.. och igår var det katastrof! ;p kändes lite konstigt att gå omkring där. Vi fick dåligast bord, micarna var isönder och musiken sög. Ja, det kunde inte bli värre. När jag väll kom hem så lurade min kusin ut mig på stan igen, haha! Han vill man bara slå när man tänker efter ;D men nu ska vi vara snälla, han var bara full och glad! haha. Somnade gott i pappas säng sen för han var inte hemma :( brukar sno den då haha.. och idag är man ledig, kan det blir bättre? ska inte byta om till  kläder idag, jag tänker inte bli människa idag. Ska bara softa! ;D men nu ska jag se på film och sova..

                                see ya suckers! ;D

image104


Kommentarer
jennie

tycker att du är lite seg på att uppdatera din blogg nördi! :P

2007-09-22 @ 11:09:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0