24 September

Idag har varit en riktigt bästaste dag! ;D stack till skolan vid 1 och hade en lektion som jag inte ens kunde gå på för jag skulle fixa med mitt busskort, wiho jag får ett nytt imorgon :D Jag och Malin åkte ner i stan, gick på banken och sen alla people, jag petra jacobsen köpte en ny mobil :D sonny ericsson k800i, mega fin.. i'm lovin it! Sedan åkte vi till familia och tittade lite, hitta en jacka.. fan vad jag hittar en massa nu :p åt på grafiti och tittade på mr. bean, hela världens räddare haha.. mega roligast! Sen körde vi hem medans jag nördade mig med min telefon.. men iaf, nu mitt goda folk har jag comviq igen så nu kan ni höra av er, snåla jävlar haha

                iaf, nytt nummer igen :)

                                                          image107

                                                                                jag är kär i honom :$


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0