10 april

image855
so you think you can dance gick marvin vidare! skrek så högt att bonzo hoppade till och blev jätteglad! hoppas han vinner alltihopa, detta handlar ju absolut inte om att han är en aning för snygg utan helt och håller på hur han dansar hahaha. smaken är som baken, delad som min kära mormor brukar säga. bra program i alla fall! :)

ett tips, ät aldrig på välas graffiti, iaf inte bakpotatis. äckligaste jag har ätit på länge, och om jag inte ens äter upp maten så är det något jävligt fel, haha. hannah fick inte ens någon dressing, förstår ni nu hur katastofalt detta är?! hahahaha. liv och död.  ett plus är att det var fint väder! har legat där ute jättelänge med min älskling.

i helgen händer det inte ett dugg. har jättemycket läxor, prov och inlämnings uppgifter till nästa vecka så det blir väll att man sitter hemma. kul? :/ fast jag måste ändå passa bonzo, den sötisen! jag har blivit helt kär i honom, kommer inte vilja flytta hem till pappa igen! haha. får se hur jag gör! :) i have no idea! anyway, ska gå och duscha nu och sen sova. godnatt! smeeeek.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0