11 april

image864idag skulle jag städa, tvätta, plugga och vara allmänt duktig. gick inte riktigt som planerat.. har iaf lagt ner kläderna i trappar och satt in disken i diskmaskinen men inte orkat komma längre. pluggande ska vi inte ens prata om :p haha. tar det imorgon, yeah!

pratar med jennie nu i telefon, behövde lite girltalk för det är helt skrämmande att vara själv hemma, kanske för att det är lördag? ;p pappa kommer imorgon med lite saker till mig, han är min favorit pappa. inte för att jag har så många? men ändå :p imorgon vet jag inte vad jag ska göra, får se vad som mer händer :)

fick mina studentsaker idag!! :DD hela köret! riktigt lyckig! wiho. har provat allt ungefär 20 gånger, frisyrer och allt. tror det kommer bli riktigt bra om jag bara lägger upp klänningen :) måste fixa saker inför balen också, är helt segt med allting! stupied me! loggar nu, godnatt! :x


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0