13 april

image871jag kan inte somna och bara tanken på att jag ska vakna halv sex imorgon bitti gör mig förbannad, och inte har jag tränat på läxan. tummen upp för mig? eller inte.. längtar tills vi reser iväg! :D tänker på det mer och mer nu, har redan börjat handla saker, mest små saker, men som jag nämnt tidigare så är jag en planerare! ;p och jo, jag lovade ju att sluta med det men det gick inte som planerat.. fan.. ännu mer planer. jag hade kunnat planera upp hela mitt liv, kanske inte här i bloggen men endå, känns som jag vet var jag sitter om 30 år. kanske inte så roligt men vadå, gäller att vara på den säkra sidan hahaha :D

tittade nyss på 40 years virgin som gick på trean. hahah, snacka om min humor, visst den brukar vara lite grovare men detta var riktigt roligt. plus poäng till den filmen. min hund tittade som en idiot på mig när jag skrattade så mycket att jag lagt mig nedanför soffan ;p haha.. inget överdrivande nu faktiskt. ett måste är att ni ser den.. SE DEN! :)

ska ringa min vännina jennie nu och sen min vän nummer 2. har nog inte somnat en endå gång denna veckan utan att pratat med dem först, låter jätte frestande, eller hur? hahaha. godnatt! :x


Kommentarer
petra

haha, det är sjukt kul när han ska kissa när han är full, så säger han "IIIIIM SHYYYYYYYYYYYYYYYY"

2008-04-15 @ 20:32:29
URL: http://petriiich.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0