15 april

image872finns det inte något mer underbart än att ha sovmorgon till klockan elva och sen bli väckt klockan 8 för att en kär vän inte har sovmorgon och väldigt tråkigt? det är sånna dagar man bara vill dra sig själv i håret för att man inte satte mobilen på ljudlös!! haha. jag överlevde, som ni märker. idag börjar desperate hosuewives och det är två avsnitt på samma dag! :D wiho! åh, lyxdag! :)

sista dagen jag bor i byn idag, imorgon flyttar jag tillbaka till helsingborg, kommer sakna min älskling.. men ska bli kul att träffa mamma och pappa juan igen. en liten bonus är ju att juan har med sin syster hem som ska bo hos oss i två veckor! :D jag förstår bara inte hur jag ska kunna ta mig till skolan imorgon med tre stora resväskor, buss desutom? hm. jag brukar få frågan om jag ska flytta när jag kommer till skolan, brukar ibland köra på min stora rulleväska, men som sagt man måste få med sig allt nödvänigt var man än ska ;p haha. det där med praktiskt är en helt annan sak.

jag tänker inte avsölja min avundsjuka för att ni har legat på en strand och latat er i två veckor, absolut inte. jag har haft det så trevligt.. roligt.. spännande.. jag ljuger. jag vill ha hem min mamma och pappa nu! <3 ... .. ... don't talk about stuffs you don't know.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0