2 april

har verkligen jättetråkigt nu. sitter i skolan och har haft håla sen 10?! var nere i stan med anthalya innan, köpte lite hårfärg och sånt, sanja ska fixa på mig sen ikväll :) träffade emelieplutt aka. kodisen! hahaha, så jävla söt. blir inte så många som ska med på fredag verkar det som, alla har egna planer. lite tråkigt, men allt sånt tar man igen senare! gjorde mitt spanskaprov imorse, gick riktigt bra. fick veta resultat och allt direkt. haha, ringde mamma och hela köret (y) har höjt mig i nästan alla ämnen nu, pluggis? jag? nejdå. haha. men känns skönt iaf. ikväll är det puss och kram sverige, jag om någon kommer sitta fast klistrad då!

blir en fika efter skolan med tjejerna, det behövs varanan dag ungefär ;p liv att sitta hemma och glo? nej, jag blir så rastlös då! börjar halv ett imorgon också så behöver inte vara hemma tidigt och sånt trams. nej, nu måste jag kila till lektionen och leta upp lite vänner, är hela alone nu, haha som ja, oftast! mina vänner har viktigare saker för sig idag visst :p puss&smek!

image828
hittade en massa gamla bilder på skolans dator! ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0