image907
det blev en pizzakväll i alla fall. ingen i familjen orkade laga mat, fast jag ska inte klaga ;) visserligen är jag blond, men idag var jag det nog på riktigt. pappa bad mig om numret till la pizza och jag bara ja här är numret. efter fem gånger frågade han vad det var för jävla nummer eftersom det inte gick att ringa. tittade lite extra noga då och märkte att jag gett honom deras postnummer, haha ;p tröga är vi alla någon gång. tjejerna gick ner och fikade idag men jag fick stanna hemma, var tvungen att titta på en två timmars lång film som är till skolan. visst låter det jobbigt? :p haha. både jag och agnetha fastnade i den... jättebra!

ska lägga mig i badkaret nu och försöka plugga. konstigt nog brukar jag plugga i badkaret om jag då inte somnar. händer lätt! ;p har i alla fall fixat biljetterna till på torsdag nu! wiho. någon mer som ska dit?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0