22 april

holy makarony, åh.. har saknat det ordet. gött kött mannen. fast då brukar lärarna snea mig och det är nog inte så bra! ;p haha. imorgon är det nationella prov i svenska b.. från 08.30 - 13.30. kan ju inte säga att jag är överlycklig, jag fattar liksom noll? när andra snackar om det så ser jag ut som ett jävla frågetecken. orka nationella prov? längtar efter att få resa bort mer och mer. drygt tre veckor kvar bara! :)

stack till ih efter skolan och mötte jennie, sanela, sandra & sanja. tittade på dans och stack sedan hem. jag lökade som en jävla lök. riktigt varmt idag. men vem klagar? :D gick till mezo för att fika. jag förstår inte varför dom har uteserveringen i skuggan? eller fan vad klagande. var förbannad igår för personalen betedde sig som idioter. oh holy moses. hahaha. jag är för trött. ska lägga mig nu.. klockan är bara 22.58? vad fan.. nu gäspade jag stort också. betyder att jag ska sova. hoppas ni får en jävla bra dag imorgon för det ska jag ha! smek. . .. ...  .  . . varför ställer ni frågan när ni inte ens bryr er? sug med er era idioter.

image886


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0