23 april

har egentligen lite bråttom ner i stan nu. det är fika time idag också! :) orkar inte sitta inne i detta vädret. nationella provet gick endå bra, trodde det skulle gå åt helvete ett tag men det fixade sig. tur som fan det! ikväll blir det middag hemma hos mathias. han fyller år.. wiho! jag och min syster satt och pratade innan om vi skulle äta innan också? haha. ja, för tänk så är inte maten god där.. men jag har alltid ätit som en häst där så tror icke som nicke det. måste skynda mig nu! :) ha det bra.

image887
hipp hipp hurra för mathias! :D


Kommentarer
Anthalya

- grattis grattis :P Det är jag btw, Cruella De Vil :P

2008-04-24 @ 18:11:26
URL: http://anthaliyah.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0