25 april

image892när du minst anar det så dyker töntens ledare upp vid din dörr. tror att han ska få varm choklad och ett varmt välkommande! jag har mina planer.. har inte bestämt mig för om jag ska vara snäll som en ängel eller elak som en djävul. det får vi se om 10 minuter när det knackar.

sov hemma hos sanja igår :) mysigt. "vi ska lägga oss tidigt och jag kommer dra dig upp ur sängen petra" var ungefär så sanja sa, men klockan halv nio låg hon fortfarande och små snarkade ;p sötis! ikväll blir det soft dag :) ska hyra film och laga mat. men nu ringer tönten och säger att han gått vilse på kärnan, att man måste göra allt? ska ut och leta nu, haha! puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0