28 april

kom precis hem, har varit ute med semir, jennie & rabih. dem kom och hämtade mig på skolan ;p awe. blev att vi stannade på parkeringen för semir skulle på ett "snabbt möte" som tog 40 minuter? haha. äh. jag och rabih hade roligt med hans mobil och högtalare, haha. dom måste ha trott att vi var dumma i huvudet! :p åkte senare till mc'donalds, min och jennies mage vända på sig hela tiden. när vi står i kön kommer 20 poliser in, holy makarony säger jag bara. ibland vill man bara kissa på sig! haha. 

ska berätta två helt sanna historier nu, inget ljug alls..
det var en kille som var på semester och så började han få ont det ena örat. när han kom tillbaka till sverige fick han penselin men det hjälpte inte. när han kom till sjukhuset igen så kom flera doktorer för att titta. han fick då veta att en spindel hade krypit in i hans öra på semestern och lagt ägg och att det nu kryllade av spindlar innanför hans hy i ansiktet!! FATTAR NI?! när dom öppnade sidan av ansiktet, där under örat så sprang det jättemånga spindlar. detta är helt sant. jennies något som hade detta. ääääckligt.

sen var det en gång en tjej som var på semester och så bet en mygga henne i huvudet. det började svullna och till sist blev bulan enorm, jag menar enorm! när hon kom hem till sverige och gick till doktorn så fick hon veta att myggan hade sprutat in ett larvägg i huvudet på henne som hade vuxit. dom hade dragit ut en stor mask ur huvudet på henne. förstår ni hur jävla snuskigt? jag får rysningar när jag tänker på det. sitter och kliar mig överallt precis som att det finns småkryp! arrh.

                                                 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0