4 april

känns som att jag har tagit ett happypiller! :D är väldigt glad och hela kroppen är uppe i varv. hannah hämtade mig imorse, vi var tvugna att planera inför redovisningen, gick jättebra! ;D morten berömde oss och hela köret. lyckat! jennie kom också och lyssnade, haha. åkte sen ner till stan, jennie skulle ha en ny mobil för något handikapp snodde den förra! tittade på lite balklänningar och softade vidare i stan. stod där som några idioter för vi var panka, slutade med att vi fick gå hem till olympia. i backen djurade en 50 åring förbi oss hahaha. sitter här nu med min syster, ikväll är det restaurang för både jag, syrran & brossan har fyllt år, eller dom två nördarna fyller år nu snart. sen ikväll ska jag antagligen hem till jennie och softa, blir nog att jag sover där. vad som händer imorgon? ingen aning. säg till om ni vet något roligt! :D måste fixa mig nu så jag hinner, smek!

image831


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0