6 april

igår var det en väldigt lärorik kväll, fick bäkreftelse på sånt jag inte vetat om innan. gracias, tror jag? åkte och storhandlade med pappa och agnetha. behövde mat, fyfan vad jobbigt det kan vara att handla, man kan inte bara slänga i vad man vill ;p jennie kom till mig sen på kvällen, tittade på sing a long och sånt trams, sen en film jennie hade hyrt till oss, sötis :) fick besked om lite fler vänner som skulle komma, fyra timmar senare springer fyra personer in i mitt vardagsrum, en hoppar i soffan och två gömmer sig i sovrummet, oj.. jag glömde berätta att jag har en hund? hahahahaha, skit roligt. dom var jätterädda och bonzo som bara är en valp? HEHE, en stor valp. tack iaf för kvällen <3 roligt hade jag. smek!

           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0