8 april

Godmorgon! :)
idag har jag ledigt från skolan och vet ni när smarthuet går upp? klockan nio. but a man gotta do what a man gotta do. har sappat igenom alla kanaler nu och det enda som finns är vi-lurar-er-på-pengar-RING-program! uh, tråkigt. idag vet jag inte vad jag ska göra, måste iaf tvätta, fixa disken, städa, plugga och vara vuxen. yes, min uppgift idag! pratade med hannah innan om det här med att rädda världen.. något som jag missuppfattade helt! hahaha.
image844


mina sömnproblem sen i söndagsnatt räddades av jennie, när man inte vill umgås med sin skugga hela dagarna så kommer hon :) var och handlade gottit, hon i affären bara tittade på mig och sa "oj, du ska verkligen gotta dig?!" haha, snabbt som fan la jag till "nej, jennie ska också ha!". dom i affären får ju inte tro att jag är den glupskaste människa här! men nu blev det så iaf, för jag och jennie somnade skit tidigt igår utan att ha rört ett dugg. bonzo tror dessutom att jennie är hans hona, han släpper henne inte en sekund haha. detaljerna behöver vi inte gå in på ;p

image845
image847
image848


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0