9 april



var uppe med jävla tuppen idag! :D klockan halv sex steg jag upp! och när jag kommer till skolan har jag bara en lektion? kändes ju inte så lönt. fick ledigt nu på eftermiddagen, de kan vara snälla dom jävlarna när dom bara vill ;p fick springa ner till stan efter skolan, hade glömt att lämna tillbaka en sak på glitter och idag var det sista chansen. även om jag har haft 2 veckor på mig så gör jag det i sista sekunden. klapp på axeln! haha. åkte och stor handlade, mitt kylskåp behövde fyllas på och nu vill jag bara gå ner och små äta av allting!! :D wiho, älskar sånt. borde kanske sätta igång och plugga? har inlämnings uppgift till tisdag tror jag? ikväll är det sverige pussas och kramas + top model 9. älskar onsdagar! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0